Yolanda Fashion Modevakschool

12 november 2019

Corsetten




Raar is het dan eigenlijk dat 1 corset van mij al jarenlang in de kast ligt. Om precies te zijn 5 jaar.

Het werd dan ook eens tijd om deze af te maken...maar eigenlijk ging die gewoon weer de kast in..
Tot dat de vraag kwam of hij gebruikt mag worden voor een fotoshoot met model... en dan moet ie rap af... Dat komt het naaiwerk nooit ten goede, ook bij mij niet!
Maar ik was benieuwd, past ie mij überhaupt nog wel. .

Boven de 40 kan je vaak maar 2 jaar mee met getekende patronen.
Dus voordat de laatste biaisband eronder eraan ging, voor de zekerheid even aangetrokken. Ik kan je vertellen, hij paste niet helemaal meer.. helaas is er een buikje bij gekomen.
Daarnaast vind ik het hartvormige ook niet meer uitkomen... Nou ja, laten we het daar maar erop houden, dat het lijft teveel is veranderd ....

Als jij nou geen fotoshoot qua tijd achter je hebt staan, en wel alle rust kan vinden om een corset te maken... dan geef ik je alle tijd en aandacht om het te leren...

Wil je dat..meld je dan aan!

gr. Yolanda
www.yolandafashion.nl 0626467504

Geen opmerkingen: