Yolanda Fashion Modevakschool

9 september 2021

 Borstkanker en erotiek!

Er speelt al heel lang iets in mijn hoofd. Iets waar ik al langere tijd van hoor, kan niet, hoort niet, mag niet, past niet.… Nou hoor ik ook al langer dat ik wel eens een dwarse garnaal kan zijn…dus…
Borstkanker. Alsof het iets is wat niet thuis hoort in de samenleving, maar het is er wel en gaat niet weg. Het feit is dat vrouwen en soms mannen borstkanker kunnen krijgen.. Ja je zit er niet op te wachten. Maar je moet er maar dealen en dat is niet fijn.
Kon je vaak voor die tijd mooie lingerie kopen, dan kan dat na een operatie niet of ben je vertrouwen kwijt. Hoe wen je weer aan je veranderde lijf. Ga je voor cups, een hersteloperatie of ???
Toen wij begonnen te onderzoeken waar een goede prothese beha aan zou moeten voldoen, hebben wij vele contact- of lotgenoten groepen en lingeriezaken bezocht.
En het gekke is… dat de 1e en 2e vraag die we kregen was, zijn er ook prothese beha’s voor de erotiek. En ja… één of twee zwaluwen maken nog geen zomer.
Maar toch bleef dit in mijn hoofd hangen. Hoe doen die vrouwen nu dat? Gaan ze niet meer, houden ze het alleen bij thuisfeestjes? Welke reden ze er ook voor hebben, er is ook niets!
Daar willen wij verandering in brengen. We hebben en maken zelf al mooie prothese beha’s en daarnaast lingerie voor de erotieklifestylescene en wij kunnen deze 2 samen mooi combineren…
Dus gooi je haar in de wind, stap uit het taboe hoekje en vertel ons wat jij zoekt of zou willen zien?
Natuurlijk hoef je dat niet open te gooien op facebook of insta… dm ons, mail of app ons!
Wij zijn erg benieuwd!

Geen opmerkingen: