Yolanda Fashion Modevakschool

2 januari 2012

Naaimachine gevonden! Turbo aan en handdoeken borduren.

Allemaal nog de beste wensen voor het komende jaar.
Ik ben alvast goed begonnen. Ik heb weer de tijd gevonden voor wat dingetjes.
De jurk komt uit My Image en daar ben ik niet zo tevreden over. Ik had de kleurindeling uiteindelijk anders gezien willen hebben, maar wel een bekend stofje.

Het t-shirt is nog simpeler maar wel leuk geworden, vind ik...
Dan als laatste, ik ben met deze jas bezig. Eigenlijk zit de buitenkant wel in elkaar. De voering moet er nu in en het netjes afwerken natuurlijk.


Tussendoor ben ik nog bezig met een vest voor mijn zoon en wacht ik op de lingerie-materialen.


Jasje uit my image. Ook nog niet af, maar schiet op. Nog een applicatie en een rits in het vest van mijn zoon .. en dan is ie ook af.

Tricotjasje/vest uit de KNIPMODE is wel klaar en gewassen hangt ie hier nat op de pop.


Ben benieuwd of ik deze week in dit tempo kan doorgaan.


1 opmerking:

Crealiertje zei

Jij bent lekker op dreef Yolanda. Ziet er leuk uit allemaal. Ik heb dit jaar de naaimachine nog niet aan geraakt. Vorige week heb ik sjaaltjes zitten borduren voor Rick z'n traktaties voor volgende week. En voor mijn eigen verjaardag heb ik een snijmachine gekregen die ik nu lekker zit uit te proberen. Kijk maar is op mijn blog.

Tot volgende week, groetjes Diane